dissabte, 14 de juliol del 2012

TRIATLÓ DE CASTELLÓ 2012 (Per Andrés Company)


El passat diumenge 8 de juliol, David Magraner i jo (Andrés Company) vam participar al triatló de Castelló, una prova que perteneix a les Wild Wolf Series by Polar, va estar una prova molt espectacular, tant per la organització com per la numerosa asistencia de triatletes i de públic, ademés els circuits estaven molt ben medits la qual cosa sempre s'agraix.
L'aventura va començar a les 7 del matí quan carregarem les dos bicicletes al Mini de David i ens posarem en marxa, arribarem amb temps suficient per a posar-ho tot apunt i començar l'escalfament, fins que a les 10 del matí donaren l'eixida de la modalitat sprint a la que participarem.
Des d'un principi David va mostrar la seua qualitat com a triatleta, ja que a pesar dels mesos d'inactivitat degut a una lesió i a l'estat de la mar que estava algo marejada, va marcar un bon parcial a l'aigua arribant a la T1 als 15' de competició (la qual cosa indica que va eixir de l'aigua un poc abans dels 14' ja que hi havia un troç llarguet fins al box).
Per la meua part vaig ixir un poc darrere d'ell, prou més marejat posant el peu a terra als 14'32” segons el meu cronometre i arribant a la T1 als 17' (em vaig entrentindre un poc eixint del mareig que duia jeje).
Així doncs iniciarem el parcial de bici cadascú amb un grup diferent, sense més problemes que un susto que vaig patir jo en una rotonda per no calcular bé la frenada i que poc més i em costa un bon disgust ja que en eixe moment anava a mes de 40 km/h intentant agafar un grup, el circuit era prou rapit, llevat d'alguna rotonda i alguna curva un poc complicada, feia algo d'aire la qual cosa en algún tram ajudava molt però en altres dificultava el mantindre una velocitat elevada. Al final David va marcar un temps de 34' 57” a una velocitat mitjana de 34 km/h i jo uns 37':08” a una mitjana de 32 km/h perque vaig perdre el grup els ultims 5 kms amb vent en contra.
La carrera a peu va transcorrer baix un sol prou fort i una calor que molestava, així i tot acabarem els dos sense problemes, David marcà un parcial de 23'16” parant el crono en 1h, 16' 17” i jo 21'56” parant el crono en 1h, 18', 55”, amb la calor que feia no es podia correr més rapid. A la fí acabarem els dos molts contents i ens tornarem cap a casa, una vegada trobarem el cotxe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada