dilluns, 25 d’abril del 2016

El cullerenc Llorens Pedrós fa campió al Picassent i aconseguix l'ascens. Enhorabona

Sens dubte el que més ens agrada es que els nostres triunfen allà on vagen. tot i que es una llàstima que algun haguen d'anar-se'n fora per triomfar.  Un dels casos més recent és el de Llorens Pedrós, entrenador del Picasent, amb el que s'ha proclamat CAMPIÓ aconseguint l'ascens a 3ª Divisió. un entrenador que ha aconseguit el campionat amb tres equips diferents, Sucro, Vall d'Alfandech i ara amb el Picassent.Des d'ací la més cordial i sincera ENHORABONA. Vos deixe la nota d'agraïment al seu equip i col·laboradors... GRANDE LLORENS
 

CAMPEONES Y ASCENSO A TERCERA DIVISION
Gran trabajo que hemos realizado todos; los jugadores, cuerpo tecnico, el club ,los jugadores del juvenil siempre ayudandonos bajando a entrenar ya que disponemos de una plantilla muy corta.
Tambien dar las gracias a la aficion que siempre nos acompañan tanto en casa como los partidos de visitante y a los padres de los jugadores.
Dar las gracias a toda la gente que me han ayudado durante mi trayectoria de entrenador ya que con sus ayudas intento mejorar dia a dia .
Y a mi familia que me apoya en los buenos y malos momentos que aveces son muchos.
A mis jugadores ya que como digo siempre ya que sin ellos no lo podriamos conseguir ellos nos hacen grandes a los entrenadores
GRACIAS A TODOS POR VUESTRO APOYO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada